2012 m. vasario 25 d., šeštadienis

Armėniškoji "Pachlava"

Neseniai skaičiau Jonathan Stroud trilogiją apie džiną Bartimėjų. Knygos neplonos, viena apie 600 psl., bet... aš jas įsimylėjau. "Samarkando amuletą", "Golemo akį" ir "Ptolemajo vartus". Šios knygos tiesiog... kitokios. Mane visad žavėjo knygos ir visa kita, kas tik susiję su magija ir nerealiais dalykais. :) O kai perskaičiau paskutiniąją knygą, verkiau. Gal dėl to, kad viskas baigės? Gal dėl nepaprastai stebuklingai parašytos pabaigos? Vis tik, jas pabaigiau jau prieš geras 3-4 dienas., o susikaupt vis dar negaliu, nes mane grąžina į tas knygas ir tuos nuotykius, kuriuos jie patyrė. Na, jau per daug prirašiau. :) Gal vis dėlto man reiktų susikurt ir knygų blogą?...



Armėniškoji "Pachlava"


Reikės:
  • 1-2 pak. sluoksniuotos bemielės tešlos (originaliame recepte tešla daroma pačių, bet pabandžius su sluoksniuota tešla taip pat labai skanu :) )
  • 4 kiaušinių baltymai
  • 300 g. cukraus
  • 400 g. riešutų (naudojau migdolus)
  • 3 a.š. cinamono
 Pasiimkit kiaušinių baltymus ir juos išplakite, po truputį dedant cukrų, iki standumo. Dabar įdėkite riešutus (juos reikėtų arba sukapoti, arba sumalti) ir cinamoną. Dabar pasiimkite formą (~13x13 cm) ir įdėkite vieną sluoksnį tešlos (aš naudojau "Mantingos", todėl ją dar pakočiojau, kad būtų plonesnė), tada sluoksnį įdaro, vėl tešlos, vėl įdaro, ir taip tol, kol bus 3 sluoksniai įdaro ir 4 lakštai tešlos. Dabar supjaustykite (aš tik įspaudžiau, nes kitaip būtų viskas išbėgę) į kvadratus ar rombus. Ant kiekvieno iš jų įdėkite po riešutą (karamelizuotą meduje, kad priliptų) ir tada užtepkite kiaušinio trynio. Įdėkite į prieš tai pakaitintą orkaitę ir kepkite tol, kol pageltonuos. (Bus auksinės spalvos)
 Jeigu norit, kai iškeps, užpilkite medumi, bet man asmeniškai jau taip buvo skanu ir saldu :)

Receptą radau The Art of Uzbek Cuisine
Skanaus!! :)








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą